בכל אחד מהכרטיסים והסעיפים בהם יש לשרטט את פונקצית השורש:
יישומונים סטטיים לכרטיס מטרה וכרטיס יישום
- בתחתית הישומון יש לבחור את הפונקציה הנתונה (בהתאם לסעיף בכרטיס). על מסך המחשב יופיע גרף הפונקציה.
- משמאל, ישנו מחסן נקודות בו מוצגות נקודות כחולות אותן ניתן לגרור.
על התלמיד למקם לפחות שבע נקודות במקומות המתאימים, בהתאם לפונקציה אותה יש לשרטט.
- בסרגל העליון מופיע סימון של עפרון
, המאפשר לשרטט גרף של פונקציה ביד חופשית.
על התלמיד להיעזר בעיפרון ולשרטט את גרף הפונקציה החדשה, כך שיעבור בנקודות המסומנות.
- בדיקה: רק לאחר שהתלמיד מיקם לפחות שבע נקודות, ניתן לבצע בדיקה.
לחיצה על חלונית הבדיקה תגרום להופעת הגרף המבוקש.
- כדי לעבור לפונקציה חדשה, יש ללחוץ על איתחול ועל שנה פונקציה.
- כדי למחוק את הגרף ששורטט יש להיעזר בחלונית "פח האשפה" שבסרגל הכלים. ולאחר פעולת המחיקה יש לחזור לחלונית משמאל בה מופיע חץ.
- לשינוי קנה מידה ניתן ללחוץ על סימני ה (+) וה (–) המופיעים בתחתית הישומון, או בעזרת הסימון בעל ארבעת החיצים המופיע בסרגל העליון, או בעזרת הגלגלת בעכבר.
פרבולה דינאמית / כרטיס מטרה, כרטיס הכנה לכרטיס המטרה מדרגה 2 , מדרגה 3
ניתן להזיז את הפרבולה הזזה אופקית ואנכית בעזרת הנקודה הכתומה.
ניתן למתוח את הפרבולה ואף להפוך אותה בעזרת הנקודה הכחולה.
פולינום דינאמי / כרטיס יישום, כרטיס סיכום
ניתן לשנות את הגרף הנתון על-ידי:
- גרירת הנקודה הכתומה, בעזרתה ניתן לבצע הזזה אופקית או הזזה אנכית של גרף הפונקציה.
- שינוי הפרמטרים n , d , k בעזרת הסרגלים שעל המסך. (נסו תחילה להבין מהי המשמעות של כל אחד מהפרמטרים)