התאימו "סיפור" (או שאלה) לכל אחד מהחישובים הבאים. היעזרו ב"סיפורים" ובשאלות שבכרטיס עזר 1 והוסיפו עליהן:
1.)
2.
3.)
4.%5Ccdot&space;%5Cleft&space;(&space;%5Cfrac%7B1%7D%7B3%7D%5Ccdot0.9+&space;%5Cfrac%7B1%7D%7B3%7D%5Ccdot0.82+&space;%5Cfrac%7B1%7D%7B3%7D%5Ccdot0.8&space;%5Cright&space;)%5E%7B2%7D)
5.)
6.%7D%7B%5Cfrac%7B1%7D%7B3%7D(3%5Ccdot&space;0.1%5Ccdot&space;0.9%5E%7B2%7D+3%5Ccdot&space;0.18%5Ccdot&space;0.82%5E%7B2%7D+3%5Ccdot&space;0.2%5Ccdot&space;0.8%5E%7B2%7D)%7D)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
נסו לתת משמעות לכל אחד מהגורמים במכפלות ולכל מחובר.
בסיום העבודה על כרטיס זה חיזרו לכרטיס מטרה א'.
הסתברות - בחירה של מטבעות - כרטיס עזר 2 - מסקנות מהבעיה המצומצמת - מדרגה 2התאימו "סיפור" (או שאלה) לכל אחד מהחישובים הבאים. היעזרו ב"סיפורים" ובשאלות שבכרטיס עזר 1 והוסיפו עליהן: 1. 2. 3. 4. 5. 6. נסו לתת משמעות לכל אחד מהגורמים במכפלות ולכל מחובר. בסיום העבודה על כרטיס זה חיזרו לכרטיס מטרה א'. |